Piercat mig=)


Nice! Tack söta Daniel;)
Hej hopp vilken härlig dag jag haft! Började dagen tidigt, genom att städa, åka och sola mig i dom mysiga solarierna i stan;) Senn hadde jag besök hos optikern och provade ut nya linser man kan ha en hel månad i sträck utan att ta ur=) Hur coolt är inte det? Så smidigt !! Jag som är så trött på morgnarna !

Senn skulle jag bara fixa några små shopping ärenden men föll för dessa läckra "Gucci" skönheter.
Sååå snygga! Så nöjd! Passar mej perfekt! Synd dom inte hadde strass på sidorna men men dom är stilrena å passar till allat=) Klockan blev min även, har kikat på den ett tag nu¨¨ Å skorna blev lite impulsköp som jag inte kunde motstå. Sååå enormt tuffa! Blir kanon imorrn på Fashion eventet!  Har planerat å pierca mig i näsan ett tag nu så idag kika jag in till Daniel som fixade det toppen bra=)

Lovely! Kul å se vem som blir kvällens mest stylish vinnare! Blir nog inte jag men men kul ska vi ha;) Vi blir ett gäng som ska dit;) Ha en fin kväll everyone !C- Ya;)








2010-04-16 - 16:44:17 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Piercat mig=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: