" Fragile"">Me Singing " Delta Goodrem Cover--> " Fragile"


Det här berör mitt hjärta idag. Ibland överöser livet en med svårigheter eller utmaningar. Då gäller det att stå emot och att kämpa för sig själv! 3 månader har gått senn min kära mamma berövades sitt liv den 7:e juni i år.Inget kan någonsin beskriva hur hemskt det känns. Inget kan ta bort smärtan eller saknaden av en älskad mamma, oavsett. Men när det känns sådär tungt så gäller det att ta tag i sig själv och inte fastna i den där hemska känslan av meningslöshet och depp. Utan att slå sig fri. Sången har hjälpt mig mycket genom åren och även nu att få perspektiv på mina känslor och reda ut ett och annat.  Du kommer för alltid vara saknad och älskad kära mamma. Du finns alltid i våra hjärtan och minnen.
Tyvärr kom inte hela klippet med nu heller?? Så jag ska försöka spela in slutet till er=)
( Inspelad och skrivet i måndags)

2009-09-08 - 11:37:36 MusicTheraphy | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Me Singing " Delta Goodrem Cover--> " Fragile"

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

jag tror det är så att livet blir va man gör det till.Som du skriver att du haft motgångar och det kämpigt,men du väljer ej att bara se det jobbiga.Man lär sig av varje sits man hamnar i,av varje människa man träffar...både på gott och ont.

Skönt att du mår lite bättre idag(eller då du skrev).

Men tillåt dig oxå sörja...och pucha dig sj till att intala det bästa...du är bara människa och du har all rätt att känns som du gör.

Nu ska jag ej predika mer;)

poss
2009-09-08 (16:09:42)

Postat av: Kamilla http://kamillalie.blogg.se/

Ledsen på dina vägar...
2009-09-08 (16:14:43)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: