Lördagsmys på stan!


Idag har jag och hjärtat myst runt på stan och A6 på förmiddagen=) Lunch intogs på Wokk och Company och vi njöt av att bara spatsera runt å kika i affärerna på allt höstnytt=). Det var nån slags markanadsdag idag där på A6=) Jag kika på massa härliga jeansleggins och fluffiga härliga pälsvästar=) Det blir nog månadens köp next=) Have to have them! Sååå fin blev jag!Senn hände nått halv skojj min sambo skojja lite inne på HM om en tjej som är rätt kännd i stan som bedragare, han höll upp en kjol å sa hennes namn å senn vips när vi vände på klacken runt hörnet dök hon upp hihihi vi skratta ihjäl oss! Hehehe, ibland är världen liten :).
 Efter det hejja vi lite på några vänner och senn bar det hemmåt. Hjärtat lyckades flörta till sig en goodibag från min favvo sminkaffär" Kicks! Fylld av lyxiga biotherm produkter!" Bild kommer i nästa inlägg=) Nu blir det av till gymmet med bejbi efter hans innebandy! Längtar! Byxorna börjar bli för stora å legginsen mina rasar nedför rumpan! Yeeey!! Härligt när träningen ger resultat! Ha en fortsatt toppen dag!

2009-09-19 - 13:35:57 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Lördagsmys på stan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: