Insparkad glasruta i trapphuset...


Himlars vilken smäll det blev inatt! Nån galen knarkare sparkade in dörren där nere med två sparkar så glaset sprack i entre dörren! Jag har helt säker på vad jag hörde men sambon trodde mej ej.. sluta med 2 polisbilar å en securitas bil utanför.. mannen som gjort det var long gone dock.. han blev väll rädd. .. Jag tvinga sambon gå ned och kolla å senn kom jag efter. Hann inte ta någon bild dock så det här är en lånad bild.. Otäckt! Låg precis å tänkte på mamma å han som gjort liknande, undra hur hon reagera när han sparka in entredörren i deras lägenhetshus, undra om hon vakna å hörde det å va hon tänkte? Det är ok här nu dock å de har bytt rutan...
Frågan är om man någonsin kan veta vems ens grannar verkligen är?

2009-09-30 - 12:36:43 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Insparkad glasruta i trapphuset...

Postat av: Weronica http://www.foxypuma.blogg.no

Fasiken så läskigt. Det var inbrott här hos mej för ett tag sen i butiken under. Smällen när fönstret krossades var så äckligt. Kändes lite som i en film. haha.
2009-09-30 (13:37:48)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: