God morgon!


Idag är en ny dag! Yeeey!! Känner mig piggare idag & någotsånär utvilad. Vaknade upp med världens huvudvärk dock=( Hmm så det blev ingen morgonpromenad idag men imorrn! Solen skiner utanför och höstens vindar blåser in genom det öppna fönstret! Allt känns kanon! Men .... tänk om jag hadde ett heltidsjobb! Ett fast jobb! Det är inte lätt för unga idag! Men det går! Det måste gå! Jag har aldrig varit helt arbetslös å det är jag inte nu heller men timmar hit å dit sliter på en. Det vore mkt bättre med ett fast jobb med fast schema som jag hadde innan! Så nu ska jag bege mig ut i cyberrymden å leta rätt på ett! Wish me luck! Eftersom att gå igenom AF:s jobblista i stan tog mej ca 20 min bara så får vi nog hålla tummarna! Anyway ha en fin dag!!

2009-09-14 - 10:00:35 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på God morgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: