God Eftermiddag!


Fy va jag är hungrig! Smarrigt med leftovers! Pizza från i söndags=) orka aldrig äta min bit! Idag blir det soft, tänker se på tv och packa lite å förbereda mig inför morgondagens resa. Känns tungt idag=(, har igen energi då information om hur allt gick till gått ut till medierna utan att det nått oss anhöriga först, .. Känns för j---ligt helt enkelt=( Men men får se om jag orkar läsa artikeln,.. Ska äta lite nu å senn mysa vid tv:n en stund. Positivt är dock att underbara Madde erbjudit oss att låna med söta Maui på resan upp=) Härligt!" Det känns tryggt! Tusen tack kära Madde! Vad gullig du är som tänker på oss=)<3<3 Ha en fin dag allihop!

2009-09-29 - 13:34:12 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på God Eftermiddag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: