Cleaning up my Mess!


Hihihihi, veckors tvätt blev äntligen tvättat nu i förrgår!!=) Det hann inte hängas in i torkrummet då jag tvätta den sena tiden, så det tog typ 2 dar för det sista å torka på tvättstället.., Å inget mysiga känndes kläderna heller senn =( Men men det är rena allfall=)Härligt! Så idag ska jag rensa det sista i garderoben och sätta ut på tradera om jag orkar=) Sånt jag ändå inte andvänder som någon annan kan uppskatta=) Nu när man ändå har tid* Mindre garderob kräver mindre kläder å grejjer,... En sak in en sak ut, det är nästan det som gäller. Så det är det jag tänker ägna mig åt idag. Grejja å fixxa hemma å se om det finns nått jobb för mej å söka* Känns lite deppigt på den fronten men men det ordnar sig nog! Jepp, nu ska jag fortsätta stryka =)Rätt mysigt faktiskt* Hitta den söta vattenflaskan på mataffären igår=) Söt va??<3<3<3 Lite rosa gör dom även dom tråkigaste hemma sysslorna roliga=)

2009-09-03 - 11:48:55 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Cleaning up my Mess!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: