Back to Reality...


Tröttheten som förlamar mig måste bero på att jag stressat så i sommar och haft 3 olika jobb. + allt tråkigt som hänt med mamma å så,... Att gå hemma är troligen inte den bästa medicinen. Eller så är det det? Nu får jag tid att söka nytt jobb och träna å vila ut lite, hinna andas och komma ikapp. Vissa dagar går skitbra, vissa nätter med. Men andra dagar går man runt som i ett vakum och vet varken a eller o, vissa nätter smyger ångesten och oron på en och man får ingen ro och ingen sömn. Vissa dagar vaknar man med den där hemska känslan av total meningslöshet och likgiltigheten som vill förstöra hela tiden. Då gäller det att man snabbt reser sig upp och ändrar tankebanorna och sätter fart framåt. Att inge ge upp är det viktigaste att kämpa och att vilja överleva att vilja leva. Men det är inte lätt. Ingen kan tro det på ytan, men det finns där. Det här är något jag måste jobba med varje dag nu ett tag, ibland varje sekund. Och att vila i att bara vara och finna glädje i det jag faktiskt har =) Jag ger inte upp=) Ha en fin dag!

2009-09-02 - 11:37:31 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Back to Reality...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: