Att vända något tragiskt till något positivt..


Är inte det lättaste men det går. Hela dagen idag har kännts fruktansvärd eller halva allafall, .. men jag lyckades vända det och göra något bra av dagen ändå. För min skull och din skull mamma. Gymträningen gick toppen! Tror aldrig jag tränat så bra som idag- så hårt! Ilska och vrede är en bra motivation i träning det ska gudarna veta! Hursomhelst så finns det hopp för den som väljer att se det, det är jag och många fler ett levande bevis på. Jag tänker inte låta det här förstöra mitt liv eller ta över och vänd allt till bara negativt... Jag tänker inte låta en man göra det ... ta min glädje eller bemästra min lycka.... Utan jag tänker ta det här och vända det till något positivt av det jag kan. Jag tänker fortsätta se framåt och aldrig ge upp<3<3=)Ibland måste man fråga sig: Vad är det bästa jag kan göra av idag och se till det man faktiskt har som är bra och inte enbart det negativa, även till hur långt man vill att det ska få påverka ens liv och ens tankar. Oavsett vad eller varför.

2009-09-30 - 01:22:48 Tänkvärt | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Att vända något tragiskt till något positivt..

Postat av: Anna http://annamariajosefineandersson.blogg.se/

Precis ! så tänkte jag med. Det blit nog en vit skulle jag tror :)
2009-09-30 (10:04:31)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

jag blir så inspererad av att läsa din blogg och jag tycker du är fantastisk=)



tänkte fråga dig.Du har samsung touchwiz va?vet du om man kan köpa teman som man kan istalera till mobilen?för man har ju bara två att välja mellan röd och grön...ingen hitt=/tacksam för svar=)

poss
2009-09-30 (10:12:33)

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

you go girl!!! Det enda rätta att göra.. Kram!
2009-10-03 (08:45:38)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: