Wiee!! Nya träningskläderna!


Titta vad jag hitta i hallen nyss!! Wieee!! Det måste va de nya träningskläderna jag beställt!=) Heaven on earth! Could this day be more perfect?? Om man inte räknar förkylningen då! Å den brutna nageln, men hey, .. det gör inget för I´m on top of the world idag ändå=)

2009-10-29 - 13:47:20 Hearth things | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Wiee!! Nya träningskläderna!

Postat av: IVANA LISJAK http://HTTP://IVANALISJAK.BLOGG.SE

SV: Tack (: nu har jag min naturliga hårfärg, den är lite mörkbrun med solblekta slingor :P så nästan ljusbrunt.

JAG ÄLSKAR SMÅLAND, det är deluxe för en kompis pappa har stuga där så vi har hela stället för oss själv mitt i skogen utan mobiler med en massa snö :D haha, gaaaanska så skönt faktiskt! Kram
2009-10-29 (17:12:28)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

åh stort grattis till jobbet=)hade du ej fått de så hade de förlorat på det sj,för vem vill inte ha dig som arbetskollega;)

jackan blev super bra och luktar icke äckligt mer,så köp aldrig jacka på postorder...såfall ingen som måste kemtvättas för tydligen så är detta ett stort problem på postorders att man måste kemtvätta jackorna för de måste skyddas mot möggel och malar.Så sa de på kemtvätten iallfall=)

jag har gått ner lite i omfång men dock inget på vågen.Men sen så tränar jag ju inte sådant som gör att jag får muskler utan mer för att bibehålla de jag har.Jag hade dock gått upp ett halvt kg nu under mensen,men det gör man väl...eller det är bara jag?ska väga mig mindre för jag blir så lessen.

pappa är inlagd så det va de som va en "nyhet"...han har varit jätte kass men idag va han lite bättre så ja hoppas på att träffan han imorron=)

ursäkta för den långa "romanen" gomman;)

poss

2009-10-29 (18:23:17)

Postat av: IVANA LISJAK http://HTTP://IVANALISJAK.BLOGG.SE

SV: Jag tycker att Småland är jätte, jätte, jätte fint :) Jag älskar Göteborg, det är verkligen en perfekt stad. Den har allt och är ändå inte för stor. Jag har lagt ill dig också nu (: Detsamma! Kram
2009-10-29 (18:51:54)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: