Tusen Tack kära Kitty<3<3



<3Tusen tack kära Kitty! Du är en ängel! Och du verkar ha ett <3:a av Guld! Jag kommer följa din blogg med glädje framöver! Du verkar vara en så härlig tjej full av liv och glädje! Vad kul att du gillar min blogg och uppskattar den!=)Det värmer att höra! Jag uppskattar dig med Kitty! <3 / Areyanna


"Denhär gången går äran till en jätte mysig tjej med mysig blogg! Såhär skriver hon om sig själv" ; "Driftig,enerigisk, optimistisk 26 årig eldsjäl med många järn i elden=)Extra matte till underbara "Maui" å sambo med världens underbaraste Mr"M"<3<3!Här hittar ni allt från ytlighter som Glitter, Glamour, shopping & fest till djupa saker som berikar och fyller mitt liv =)! Welcome!"

Kolla in hennes blogg, den är super mysig. Anledningen till att hon blev månadens blogg är lite fler än vad det var förra gången, så läs & lär. Hon har en jätte fin blogg. Hon har bra musik med i bloggen som startas direkt man går in, där en av mina favoritlåtar är med. Mycket fina bilder & hon skriver kommentarer som får hjärtat varmt. Man känner sig så glad av hennes kommentarer att en "vanlig person" kan göra så mycket, och att hon faktiskt offrade sig för att läsa, och för att kommentera.
Sånt folk är guld värda! Ni hittar hennes blogg här.

http://ettamedkitty.blogg.se/

2009-10-05 - 20:38:16 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Tusen Tack kära Kitty<3<3

Postat av: Kitty http://ettamedkitty.blogg.se/

Tack så hemskt mycket (:



Jag blir faktiskt tårögd av att läsa dom fina sakerna du skriver om mig då jag haft en svår uppväxt med "kompisar" som pratat skit och vänt ryggen till. Och nu när jag bor i en stad där jag knappt känner någon så är det underbart att få höra sånt <3



svar1 : Nej, jag har faktiskt inte testat gurka men har speciella krämer för ögona, men jag vet inte om jag valt fel då dom under hösten/vintern torkar ut och på sommaren gör området fett. Men ska testa gurka, tack för tipset =)



svar2: Min favoritlåt är "Leave me be - Joe Purdy" så när jag kollade in i din blogg första gången blev jag helt förälskad och det fick mig att vilja läsa vidare :)



Hoppas du får en bra kväll & natt! Kramar i massvis <3<3<3<3
2009-10-05 (21:40:33)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: