R.I.P flower!


Today is not a Goodday! Vaknade med huvudvärk och ville inte gå upp ur sängen. Vädret var grått när jag rullade upp rullgardinen. Lika grått som det kändes inuti, önskade mamma hadde varit här så jag hadde kunnat prata med henne om intervjun igår,..tankarna gick tillbaka och sorgen och saknaden... I miss you mom<3 Inget känndes kul igår .. Fick ett sött sms från min kära moster dock ang Intervjun=) Tack!

Egentligen skulle jag träffat min väninna I idag så jag skutta upp ur sängen ändå men hon fick förhinder. Hon börjar jobba tidigare idag på jobb än expected så vi får ses imorrn istället. Men men anyway, jag gick upp och började städa och diska. Men vad händer då?

Först hadde jag sönder ett fin glas och sedan när jag dammsög under sängen råka jag dammsuga upp min kära blomma! Den inhandlades på min födelsedag och betydde jätte mycket för mig=( Jag vet att det låter konstigt men jag brukar inte kunna hålla blomväxter vid liv sålänge,men den här har levt vidare och växt så blombladen som är hjärtformade i grönt å rosa nästan slog i golvet. De var så vackra när de hängde över fönsterkanten, .. och jag var så glad att den snart levt i 1 år, .. Men så råka bladen ut för dammsugaren å hela växten gick i tusen bitar, .. ;(Å inte hann jag ta något bra kort på den heller.. har bara det här från tidigare då den var liten bejby..

Så jag tror jag bäddar ned mig sängen igen.. Det här bådar inte gott .. Men men ska försöka mig upp igen senn å åka iväg å ta nytt ID kort, men for right now? Nu ger jag upp för idag... allafall för en stund.. Bäddar ned mitt förkylda jag i sängen igen=)=(=)=(=)=(=)

 

2009-10-27 - 15:18:32 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på R.I.P flower!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: