Relaxing Sunday?


Söndagen brukar vara en av mina favoritdagar! Man får sova ut länge, gosa och se på massa mysiga tvserier å ha skön egentid å bara vara. En dagatt  ta igen sig på å ladda batterierna inför nästkommande vecka=)
Söndagen började bra men stördes sedan=( Hmm men men har allafall sovit ut efter helgen lång pass på jobb till 00.30 både fredag å lördag. Sorry för den dåliga uppdateringen igår blev bara jobb hela dagen* Å  Idag blir det handledning av hushållsysslorna för min kära sambo å senn förhoppningsvis kan söndagen återgå till sin normala mysiga sida=)Vissa väljer tydligen att spara allt längst in i det sista men men. Middag blir det lite senare hos svärföräldrarna och senn ikväll kommer alla mysiga tv serier! Hoppas ni får en toppensöndag nu! <3<3

 

2009-10-18 - 13:59:37 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Relaxing Sunday?

Postat av: emma härnqvist/perfektion http://perfektion.blogg.se/

Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.
2009-10-18 (14:23:32)

Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ http://ligon.blogg.se/

hejhej! ^^ allt bra? :) vad tycker du om avril lavinge's nya parfym? HISS eller DISS? ;) , kommentera gärna mitt inlägg ”Avril’s parfym, HISS eller DISS?” då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-10-19 (14:16:30)

Postat av: e, http://ekva.blogg.se/

haha, jag hatar söndagar för då är det skolan nästa dag.

kram
2009-10-21 (10:54:14)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: