Känner mig som jultomten?


Pust suck å stånk va jobbigt det var! Hatar å slå in paket! Det tar sådan tid!! Men men nu är alla tradera grejjerna packade och Ready to go! Vägda och frimärksräknade** Har glömt sätta på söta klistermärkena på utsidan av paketen som jag brukar men  det får jag göra innan jag går iväg med dem. Ska köpa frimärken å senn är de iväg på lådan=) Förhoppningsvis till nya lyckliga ägare! Tog jätte lång tid hehe men men vad gör man inte när man är arbetslös nått måste man juh göra=)Köper ni och säljer något på tradera?

2009-10-22 - 11:34:07 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Känner mig som jultomten?

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

så det blir inget av att starta eget då lr? Kram
2009-10-23 (12:03:02)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: