Firar det nya jobbet, med förkylning??


Host suck å stööön!! Yuick!! Firar det nya jobbet med förkylning ja, .. Usch å fyy,.. Blir nog ingen Halloweenfest för mej i helgen=( Om jag vill va frisk tills jag börjar jobba nästa vecka så är det vila och sängen som gäller! =(=( Men men jag har ett jobb å gå till allafall=) Trots att det kommer betyda varannan vecka tidiga morgnar då jag börjar 06.00 å bussen går 05.00 vilket betyder uppgång 04 eller senast 04.20.. så kännes det toppen! Varannan vecka jobbar man tidig morgon/ dag å varannan senare em/ kväll. I´ll make it! Om jag bara blir frisk! Bäddar ned mig i sängen idag med.... Får bli några till härliga avsnitt av One Tree Hill på webbtv=)

2009-10-29 - 10:51:16 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Firar det nya jobbet, med förkylning??


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: