Desperate Housewife?


Usch tvi å blee, sorry för min dåliga attityd idag ,men det här hemmafru livet är inget skojj! Jag vill inte gå hemma å städa, diska å plocka å fixa, stryka, tvätta å laga mat å göra allt här hemma=( Utan jag vill ha ett fast jobb igen! Jag älskar mitt jobb! I´m not cut out för det här hemmafru livet!=( Men men tydligen blir det så ändå när man är arbetslös. Hey det är klart jag tycker den som är hemma mest gör mest hemma men vissa hushållsgrejjer tycker jag ändå mannen ska ställa upp med å hjälpa till med! Hmm,.. idag är det allafall jag igen och igen som tar disken och som städar å fixar hemma som alla andra dagar då min trötta man kommer hem sent från sitt arbete...

 

2009-10-22 - 12:35:53 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Desperate Housewife?

Postat av: ida http://brunetida.blogg.se/

kan inte du kolla min blogg, :)

läs kommentera och älska den helt enkelt (A)

skulle bli super glad om du kommenterade... :D
2009-10-22 (22:50:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: