Dagens pärs avklarad!


Tandläkarbesöket idag 07.00=) Himla tidigt! Men snabbt och smidigt gick det! Inte helt smärtfritt dock, då hon fick ta bort lite tandsten längs in bland de bakre tänderna men avklarat på 5-10 min=) Vet ni vad den ynka tiden kostar? För 5-6 meningar och en snabb kik i munnen? Helt Insane! 450:-!! Men men eftersom jag hadde mitt tandvårdsbidrag på 300:- kvar så kosta det endast ynka= 150:- Yeeey!! Hurrayy!! Toppen! Sista gången jag går till den där tjuriga kärringen!! Hatar att gå till tandläkaren! Men men bättre det än en dyr räkning längre fram...Privat tandvården kanske är bättre trots allt, eller? Maybe they will rip you of too??'`

2009-10-30 - 08:06:44 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dagens pärs avklarad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: