Bookclub anyone?


Sååå söööt! Trots att hon inte läst boken ifråga för dagen till ära;) Det kanske man borde starta här eller hemma? Jag har alltid älskat och läsa böcker" När jag var yngre praktiskt taget bodde jag inne på bibblan;) Men numera räcker tiden sällan till att läsa, hinner inte läsa så mycket som jag skulle vilja allafall=) Vad har ni för favorit böcker? När jag läser föredrar jag mest självbiografier eller spännande böcker=)Jag har tilloch med börjat skriva på min egen, men men det är ett långt kapitel det där, får se när det blir slutfört=)Lovar säga till If and When;) Har fått ett par erbjudanden som är lockande dock;)

2009-10-05 - 22:17:25 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Bookclub anyone?

Postat av: denise http://dwallberg.blogg.se/

Sjukt fin blogg! :) <3
2009-10-06 (01:48:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: