Wieeee äntligen hemma igen=)


Har just avslutat 2 heldygnspass på mitt förra jobb=) Toppen! Blev en lång arbetsvecka dock! Men kul! Jobbat eftermiddag/kväll hela veckan på nya jobbet+ 8-17 i fredags. Senn börja jag direkt 17.30 på fredagen heldygn till idag 11.00 på mitt andra jobb^¨ Så det har varit fullt upp! Sorry att jag inte hunnit blogga något! Dötrist I know men men ibland blir det så^^ Har varma fötter nu dock tack vare hjärtat! Han hämta mej från jobb så körde vi i illfart till stan å skoaffären innan jobb! De gamla stövlarna med klack å rosett läckte in vatten å var rejält slitna så det fick bli dessa söta luddiga gos Uggs! Sååå sköna! Å varma! No more cold feet på jobbet!! Toppen! Han inhandla nya jeansleggins på torsdagen med=) Toppen! Älskar färgen^^Dom passar perfekt till nya Uggsen<3

2009-11-29 - 14:50:44 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Wieeee äntligen hemma igen=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: