Went to the stoore today**


Kännde akut Godis och Colasug!! Have to have NooooW!!! Hjälp! Saknar min älskling SÅÅÅÅÅ!!!=/=/Träffa värsta söta tjejen i affären, vi snacka lite å senn när jag skulle köpa cola i automaten utanför så kom det två burkar =) Istället för en hihihi=) + att jag fick massa söta komplimanger av de yngre killarna vid affären=) Så söta! Å så blyga! Hadde velat ge bort en cola till dem men då hadde nog de andra blivit avundsjuka, eller hey har jag gått å blivit blyg för små killar tro hihihi??;)

2009-11-04 - 19:56:03 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Went to the stoore today**

Postat av: Weronica http://www.foxypuma.blogg.no

Hehe,,, småkillar är ju söta :D



Fick nästan akut godissug nu oxå tack vare dej. hehe.
2009-11-04 (20:35:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: