Tack älskling!<3


Igår var en sånn dag då jag inte kännde för någonting alls. Jag hadde ingen energi och hela jag gick på sparlåga. Jag gjorde allt på rutin, ringde Bovärden som fixade ett löst eluttag och fläkten som inte funka i köket, städade på rutin, satt vid datorn på rutin. Inget känndes roligt helt enkelt. Jag har nog inte helt anpassat mej till mitt jobbschema än heller. Varannan vecka jätte tidigt upp 04.00 börjar 06.00- 15.00 ca och varannan vecka 14.30/15.30- 21/22.00 ca. Den här veckan har jag eftermiddag. Vad skönt tycker nog ni! HIhi men naaa jag vet inte riktigt har inte kommit till rätta med nån av veckorna? De tidiga morgnarna som jag trodde jag skulle bara hata? De känns rätt sköna när man väl kommit upp å kommer hem tidigt=) Men de här sena eftermiddagarna är rätt ensamma? Alla andra jobbar,.. Hmm får nog roa mig själv idag igen=) Allafall när jag kom hem igår å var trött å ledsen så kom hjärtat med denna=) + att han köpt mat=) Tack hjärtat! Sååå omtänksamt å sött!! I love you!!

2009-11-24 - 10:16:37 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Tack älskling!<3

Postat av: Matilda http://www.matildasalmen.com

sv: Tack så mycket! Ha en fin dag du också!
2009-11-24 (10:52:45)

Postat av: manda o sara http://blondit.blogg.se/

Aa, visst är de ! Kram!
2009-11-24 (15:14:29)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

hej hej=)

jag fick ditt brev idag...tog en himla tid att få det och tänkte börja redan ikväll att tvätta mig med den;)jag återkommer när jag provat alla.

ja detta med att man måste blogga är ganska jobbigt.har mycket på jobb och får allt hjälpa min pappa mer och mer så man har ej så mycket tid över.Men de vänner som förstår min sits reagerar inte så mycket över de utan de finns ju kvar då man har tid igenb;)

jag hoppas allt är bra annar med dig.

puss
2009-11-24 (17:46:46)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: