Rulla ihop sig till en boll..


-å gå å gömma sig, ... Så har jag kännt då & då den sista tiden. Speciellt sedan det blev så mörkt å kallt å deppigt ute. Så vi har myst inomhus å pysslat å tränat å bubblat på gym. Nått allafall. Det gäller å göra det mysigt ändå då å ge sig ut anyway. Jag har varit så trött i helgen att jag knappt orkat göra någonting alls. Vet inte varför, men hoppas det ger sig snart=) Ska ta nya tag nu! Idag är det måndag och en helt ny vecka=) Skönt va?? Idag tog jag sovmorgon, .. Igen.. Ska jobba em/ kväll. Men det är känns ok ändå=) Ha en toppen måndag! Hoppas ni får en fin start på denna vecka!


2009-11-16 - 10:45:01 Personligt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Rulla ihop sig till en boll..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: