Mysig kväll hemma=)



Så mysig dag vi haft jag å hjärtat! Var länge sedan jag kännde mej såhär avslappnad å nöjd=) Kännt mig haunted by something hela tiden innan... Men inte idag^^Att jobba heltid har nog sin del i leken! Och att ha ett rent och fräscht städat hem=) Jag gick upp tidigt idag å gjorde klart det jag påbörjat i veckan=) Känns jätte skönt att allt är klart=)! Å träningen idag har gått toppen bra! Jag gav Crosstrainern en rejäl match! Senn att jag smällt i mig lite popcorn å chips ikväll kanske inte var det bästa men hey det var det värt=) Får köra hårt imorrn på gym med=) Snart kommer även de sista kilona att rinna av mej helt=) Wieeee=) I form av hård träning å bättre kost på regelbunda tider=) Känns i kläderna att jag gått ned men inte så mkt på vågen.. hmm.. men men muskler väger mer än fett, å det tar ett tag innan det sista lossnar=) Håller tummarna! Ha en fortsatt fin kväll!


2009-11-21 - 21:56:41 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Mysig kväll hemma=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: