Mysförberedelser innan jobb!


Vaknade vid 09.00 idag, dvs när jag gick upp, sambon försov sig, då jag inte vakna förräns hans alarm ringde förräns 07.30 ca, .. då fick han fart kan man säga, .. Fattar inte att jag inte vakna av mitt alarm jag satt! Hmm, .. Vi brukar hjälpa varann å vakna tidigt. Känner mig självisk som inte vakna imorse när min underbara sambo stöttat mig dessa två första tidiga morgnar å skjutsat mig till jobbet=) Tusen tack Darling! Vet inte hur jag skulle klarta det annars! You Rock! Hoppas det gick bra på jobbet idag ändå söt! Så idag har jag städat å fixat lite hemma å vikt in tvätten, + lite datatid. Nu tänker jag ladda inför jobb i em/kväll med ett varmt skönt bad! Ha en fin onsdag!!

2009-11-11 - 12:17:02 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Mysförberedelser innan jobb!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: