Julkort^*^¨


Denna söta damp ned i brevlådan i veckan;) Påminnelse om julkorten å alla datum å tider som behöver passas i juletider^* Nån mer som brukar skicka egengjorda julkort? Det brukar jag, men iår vet jag inte om jag hinner med det eller om jag ska köpa ett par fina å skicka iväg;)Fast det är lite mysiga med handgjorda^^¨ Tycker det blir färre å färre man skickar för varje år. Nån som håller med? Allt går ju elektroniskt nuförtiden;) Hihi vad föredrar ni handgjorde handskrivna julkort eller elektroniska via mejlen??

2009-11-29 - 15:11:13 Just 4 fun | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Julkort^*^¨

Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo http://pokerfrugan.blogg.se/

TACK :)
2009-11-29 (16:37:45)

Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo http://pokerfrugan.blogg.se/

ja, man kan aldrig ah för mycket julmys :)

tack för alla dina kommentarer! va roligt att komma in och se så många :D
2009-11-29 (16:39:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: