Grått Grått Grått...


Bästa citatet som beskriver denna månad" Regniga November: Denna månaden lever man inte utan man genomlever den" Hhahaa. Regn, kyla och rusk ute! Grått så långt ögat kan nå! Hmm, då är det lätt att stanna kvar i sängen lite längre än nödvändigt. Hmm. Jobbar em/ kväll idag. Så jag har lite dötid hemma innan jobb. Skulle egentligen gått morgonpromenad idag, men naaa med tanke på bilden ovanför så känndes det inte riktigt så motiverat. Så jag tog sovmorgon idag igen.. hmmm. Framöver denna månaden kommer det nog bli mest träning och jobb. Får se om det slinker in nått skojj. If not så kommer det framöver kära bloggvänner=) Ha en fin måndag!

2009-11-23 - 11:01:32 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Grått Grått Grått...

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

visst är det en tråkig årstid och kallt dessutom.Längtar redan efter värme och sol;)

kram
2009-11-23 (12:26:57)

Postat av: Sussi http://lavica.blogg.se/

Ingenting känns riktigt motiverat nu.



Jag hatar snö, men jag håller med, det skulle pigga upp lite nu!
2009-11-23 (15:18:07)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: