Goodbye Darling=(


Jahapp, nu har jag precis sagt hejdå till älsklingen, som skulle till stockholm på kurs med jobbet. Lägenheten är städat och allt är färdigt å fixat här hemma så jag får roa mej med laptopen lite. Tänkte sola idag med innan jobbmötet. Ska ju iväg å träffa familjen iem hos vars dotter jag kommer jobba med framöver. Känns jätte spännande och kul! Känner mej mkt bättre med förkylningen idag med=) Så snart kan jag nog köra igång med träningen=) Ha en toppen dag nu!

 Å bejby! Lycka till på kursen å på testet idag! Det fixar du galant! I´ll miss you!! Menmen vi ses ju snart om några dagar=) Ps: kortet är från förra sommaren då jag hadde ljusbrunt hår med slingor, funderar på att lägga i lite mörkare toning eller guldiga slingor i håret igen?=)

2009-11-03 - 09:11:35 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Goodbye Darling=(

Postat av: jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Naww va gullig bild, o fin du var i håret! PUSS
2009-11-03 (10:59:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: