Det här med pappor..


Eller föräldrar överhuvudtaget är jätte viktigt=) Mina biologiska föräldrar har inte funnit i mitt liv alls nästan pga olika anledningar=( men jag har fått förmånen att få fina fosterföräldrar och en fosterfamilj istället=). Och min fosterpappa är den jag kallar min riktiga pappa då jag inte känner mig biologiska pappa. Det är en lång historia,... Han har nog ställt till det mera för mej än han gjort nytta och actually funnits där för mig till skillnad från min fosterpappa=)Han är suverän! Omtänksam och ställer alltid upp! Du är toppen pappa! Hoppas du fick en toppen dag igår! Framöver kommer jag träffa min biologiska pappa bara för att få ett humm om vem han är, just nu ser bilden av honom inte speciellt ljus ut, men vem vet. Jag har inga förhoppningar på det just utan jag är helt nöjd med den underbar pappa jag har=)

2009-11-09 - 15:48:22 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Det här med pappor..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: