1 mån till Jul***


Är Julen något ni längtar efter? Här är det lite både och. Jag älskar att göra julmaten och pyssla med julgodis å slå in vackra paket=). Förra året höll jag på i evigheter för att få till den perfekta julkolan=) Jag lyckades tillslut så klart=) Men annars brukar det mest kännas lite halvvemodigt. Det är ju en tid att spendera med sin familj. Jag har ju en familj men det blir lite dubbeltydiga känslor på julen. Man tänker ofta på den andra familjen då, den biologiska som man inte växte upp med, som är spridd här och var och på mamma som så tragiskt gick bort i somras. Så julen brukar bli både jobbig och glad. Det är kul å träffa alla. I år ska vi ge det en chans allafall. Egentligen hadde vi tänkt både förra året å i år att åka bort över jul. Ta en kryssning eller något. Eller åka iväg till Wien med söta M. Men iår kommer vi nog fira uppe i Dalarna hos min familj. Så det blir mysigt. Hur kommer ni fira julen?

 

2009-11-25 - 10:18:23 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på 1 mån till Jul***


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: