My * Blogg* Notebook




Inhandla ett eget block till bloggen för alla viktiga grejjer=) Här fyller jag sidorna fulla av ny inspiration, kul å knasiga ideer, drömmar & mål + vägledande ord på vägen! En Goal Book helt enkelt för mitt år 2009 å nya bloggen här på blogg.se! Blir så mkt lättare å hålla rätt kurs livet både privat å professionellt om man har rätt strategi och resurser! Dessutom kan man kika tillbaka senare å se hur långt man faktiskt kommit!  Finns så mkt olika saker jag vill med min blogg och med mig själv framöver! Inte lätt å hålla reda på det!!  Mycket lättare å roligare med söta pennor å vackra block att fylla med massa härliga tankar å livsviktiga ideer!! Designat det med lite söta Barbie å Princess stickers=)=)=)<3<3<3<3 Jag älskar att skriva  å va kreativ! &  i sommar när tiden räcker till kommer jag försöka fullfölja min roman jag börjat på som jag lovat så enormt länge läng nu jag vet=)=)=))=) Sorry! It´s on it´s way out to you someday soon!=)<3<3<3

2009-06-04 - 12:03:15 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på My * Blogg* Notebook


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: