Ikväll är jag så trött så jag SpyYYrRr!!

<3<3<3

Känner mig sådär trött sååå jag spyyyyr pååå mig själv!!!!=(=(=(Blir gaaaaaaalen!! Behöver gå å lägga mej tror jag!! Paaaanik!! Det blir för mkt ibland!!  It´s up to my throath today=( Behöver sortera ut tankarna å organisera upp allt! Orka?? Give me time! Give me Peace idag! Give me Rest!! Orka?? Jag tror jag gör bäst i att gå å lägga mej nu, hur mkt jag än vill göra klart min To Do List idag, jag orkar bara inte, har lika med nada energi!! Känner för å störtböööööla så trött jag är!!!=( Bara till att erkänna ................... Even the best can need Rest****


2009-06-04 - 20:52:01 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Ikväll är jag så trött så jag SpyYYrRr!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: