En ny dag med nya möjlighter!



Gick upp vid 06.30 med sambon =) Blev jätte ledsen imorse men det la sig när jag pratat lite med en nära vänn till mig gick och la mig igen' Gick upp nyss* Blir lugnt idag får se om bror min kikar förbi idag eller imorrn. I eftemiddag är det arbetsintervju för sommarjobbet och imorrn personalmöte. Tror jag ska orka mig iväg till gymmet med sambon i kväll senn* Men tills dess blir det soft. Fick detta vackra glittrande läppglans från Lancome´av hjärtat mitt igår* Gulligt!! Tack! Färger heter " Pink My Ride" Han bad om färgprover och plomberade 2 st färger så att jag kunde välja den mörka fuschia färgade vackra eller den ljusrosa glittriga blingiga=) Jag valde den ljusrosa* Den passar nog till det mesta så köper jag den mörka nån annan gång kanske* Båda var jätte vackra! Tack älskling! You shouldn´t have!! <3<3<3<3 Men tack det är jätte fint! =0) Tack för ditt stöd och din kärlek! Å att du tog ledigt från jobbet igår för min skull!!<3<3<3


2009-06-09 - 12:02:43 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på En ny dag med nya möjlighter!

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

Vad sött av honom! Den fuschiafärgade har jag, mycket fin:)

Hoppas du mår lite bättre idag, förstår att det tar tid att bearbeta en sånhär sak.. Kram!
2009-06-09 (14:08:37)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: