Up Up popping Around=(



 



Uppe inatt igen=( Suck!!!*** Jämmer å elände??!!Vad är det här? Sorry men jag vill faktiskt sova! Kan inte sova! Får panik för att huvudet är fullt av tankar och tiden inte räcker till! Haft en heldag hemma idag, men känns som tiden sprungit ifrån mej å att jag inte alls fått så mkt gjort som jag hadde hoppats på?? Jag städade det jag orkade och planerade inför nästa vecka men trots listor på allt som behövs göras så verkar minnet mitt ha försvunnit? Jag minns knappt vart jag lagt grejjen jag hållt i för två sekunder sedan? Då är det för mkt som rör sig i skallen kan jag säga, ... Men trots att jag försöker att inte tänka så går det inte?? Ångesten kommer ändå, prestationsångesten blandat med alla frågor och minnen,...Halsen värker och förkylningen känns jätte jobbig, snytit upp en halv toarulle idag=( Borde sova, för då reparerar sig kroppen bäst men nu är jag fast i den här dumma onda cirkeln genom att jag sov till 14.00 tiden idag=O( hmm..... Nått tips någon?? Nått som verkligen funkar? Fast jag jobbar natt 5 nätter denna veckan?

2009-07-06 - 01:57:40 Personligt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Up Up popping Around=(

Postat av: Anna http://annacondas.blogg.se/

Hihi ja man lär sig nåt nytt varje dag! som tur var slutade ju inte denna budgivning i nån katastrof! =D



ja Hawaiian Tropic produkterna luktar ju såååå gott! synd bara att det inte är så många som säljer deras produkter! har typ bara hittat dom på ICA! vet du kanske vart dom mer kan sälja dom (borsett från internet)

ha en bra dag! kram
2009-07-06 (12:51:36)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: