Sushi med Darling!



Hej! Hur har ni det i åskvärmen där ute?? Jag har haft en helmysig dag med hjärtat mitt hemma idag på förmiddagen<3 Senn va vi iväg en sväng med svärföräldrarna till kyrkogården och åt goda våfflor med sylt och grädde på vackra Klockargården! Det öste ned regn dock så jag hann inte fota något eller stanna så länge men det var mysigt ändå=)Efter det blev det Ica Maxi å senn Sushi till middag=) Varit rätt seg idag med men det går=) Rätt mysigt med regn=)Eller vad säger ni där ute??

2009-07-18 - 22:31:17 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sushi med Darling!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Åhh baby jag älskar också sushi! Så himla gott! Och nyttigt ;) Pusssssssss snygging
2009-07-19 (18:29:14)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: