No sleep,..




Idag och igår var tunga dagar, tuffa bitar, mest hela tidenåker humöret upp och ned,... Jag har valt att inte lägga ut alla tårar och sorg utan fokusera på det positiva i mitt liv här i bloggen, .. Men sanningen att säga så känns många timmar skit och många dygn och dagar helt meningslösa, helt tidslösa & tomma och outhärdligt smärtsamma, .. Det finns så mkt känslor, minnen och saker som aldrig blev sagda, eller gjorda,.. Så mkt saker som inte har några svar, så mkt frågor, så mkt tankar, mitt hjärta svämmar över. Tårarna rinner i floder på kinderna och skrubbar sönder med sitt salta,... Suttit uppe inatt, kan inte sova, borde lägga mig om jag kan, ... Samma natt som min mamma blev mördad blev en yngre tjej mördag med, "Therese"" . Hennes vänner har gjort en blogg till hennes minne, inatt av en slump hamna jag där, .. Jag kämpa mig igenom varje ord varje inlägg,... Tårarna rann,... Smärtan var påtagligt nära, ... Fattar inte hur någon kan göra något sådant här? Fattar inte hur någon har rätt att ta våra änglar ifrån oss, våra nära och kära våra älskade som så brutalt ryckts ifrån oss.... Jag saknar ord, ... Jag ska nog försöka lägga mig nu,..... Min kropp behöver nog sova,.... Tack för idag kära bloggers å tack Emma för att dina ord talade rakt in i mitt hjärta just inatt* Tack ! R.I.P My beloved mom och Vackra Therese<3<3<3 Hoppas ni tog sällskap till himmlen hand i hand*<3<3


2009-07-05 - 04:42:15 Personligt | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på No sleep,..

Postat av: Lotta http://sotnosenattol.blogg.se/

Hoppas att det känns lite bättre i dagsljuset! Ta hand om dig, Kram!
2009-07-05 (09:26:16)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

vet hur det är, mitt humör åker oxå upp och ner. :/

satt och kollade på bilder på henne i torsdags som vi har fått av hasse, kände då hur tårarna började bränna under ögonlocken. sen i fredags så bröt jag ihop totalt innan vi skulle ut på krogen. :/

kändes som allt bara kom ikapp mig då..

en tjej som jag snackar med mycket på bloggen och förövrigt här på internet var kusin med therese.

kändes så overkligt att både en släkting till henne och mig blir mördad samma natt. :/



ta hand om dig kära kusin, vi ses snart igen!

kramar <33
2009-07-05 (10:41:02)

Postat av: Louise Sjöstedt http://loyss.blogg.se/

Sv: Jag håller helt med dig! Killar som är fulla av sig själva och tror att dom äger halva Sverige mår man ju bara illa av!
2009-07-05 (14:31:51)

Postat av: Rosie http://lilldocka.bloggspace.se

onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">Push it Babe<3Hej Vännen !

Jag beklagar sorgen över din mamma. Så hemskt. jag fattar inte att någon kan vara så grym och göra en sådan sak. Jätte ledsen för din skull. Mitt liv är lite kaos nu av olika anledningar. Jag har jobbigt med pappa. Jag satt ett LVM på han för en vecka sen. För han håller på att supa i hjäl sig. jag är sjuk i min bulimi också. Annars så har jag det bra. har en relation sen 7 månader sen. Lycka till med allt vännen. Jag lovar att kika in på din blogg i bland.Var rädd om dig.

Tankar & kramar Rosie
2009-08-03 (16:00:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: