Godmorgon!



Somnade vid 04.00 ca gick upp vid 12.00 så det är en timmes förbättring från igår allafall=) Hmmm har massa samtal att ringa å fixxa idag + försöka förstå mej på min nya phone! Jag måste säga att jag undrar om jag inte valt fel telefon? Först var jag helt såld på Sony Ericsson Cybershot C905 an, den haar 8.1 megapixel kamera å massa bara funktioner + bra navigerings system. Samsungen Touchwiz är snyggare men mer svårhanterlig i navigeringen å sms å sånt..... hmmmm..... Men men vi får se har inte hunnit testa den helt än. Återkommer med mer spesifik recension! Idag ska jag fortsätta pyssla lite hemma å inatt är det jobb. Solen lyser ändå med sin frånvaro så då kan man passa på å va inne* Jobbar 5 nätter denna veckan. Händer hos er idag??



2009-07-06 - 12:53:41 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Godmorgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: