Confession Time! I´m addicted to Extensions!!



Sååå dumt!! Men eftersom mitt eget hår inte kan växa ut lång har räddande vackra långa hårtestar av exstensions å olika löshår varit min räddande ängel i 5-6 år nu=) Jag har nog testat alla fäger och metoder! Såå  mkt pengar jag lagt på det tills jag började sy mitt eget å göra mina egna exstension å beställa hem håret själv!!=) Har ett par leverantörer jag litar på, finns så många som bara vill tjäna pengar å luras!! Oäkta hår är en mardröm utan dess like tro mig!! Det måste va rätt längd, mängd, kvalite, tjocklek/gramm, färg, och hållbarbet. På vintern har jag egensydda träns med klipps som sliter mindre på mitt kära egna hår och på sommaren extensions med keratinvvax. Sorry om jag dissapoints you nu men mitt egna hår går bara till axlarna =( å nu när hon klippt det så mkt är det ännu kortare, hursomhelst de första 100 slingorna jag beställde var toppen när jag färga dem ljusare!! Men de sista 100 jag beställde var en riktigt NITLOTT! Oäkta skit hår så det stank om det!!! Säljaren vägra byta det till mej eller ge mej pengarna tillbaka, så här kommer bildbeviset. Å köp aldrig av  Effi Stakeiia eller Ex- Import HB , Även kallad nr 14!!!!! Utan håll er till dyrare bättre märken med äkta hår!!
Ska få hjälp av hjärtat mitt å sätta i dem nu idag eller innan begravningen=)



2009-07-05 - 14:51:22 Glitter & Glamour | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Confession Time! I´m addicted to Extensions!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: