With no makeup on*


Känner mig såå sjuuukt Tröööööötttt idag=( Vet inte alls why? Trodde tröttheten borde släppa nu? Jag har ju trots allt haft ett par lediga dagar nu? Lediga och lediga, det beror på hur man räknar men knappast räknas hemma arbete in där va? Anyway det har varit sååå mkt att fixa hemma nu det sista så det kanske är därför med. Det har gått över 2 månader nu sedan mamma gick bort. Det värsta borde släppa. Jag försöker se frammåt istället och se till det jag faktiskt har och inte enbart till det jag inte har=) De här lediga dagarna den här veckan ska jag försöka se som ett par härliga dagar att återhämta mig och samla krafter och hämta ny energi! Senn får vi se vad framtiden har tänkt för mej? Vem vet? Hoppas verkligen det löser sig med jobb. Jag saknar mitt gamla jobb såå=)Känns lite märkligt och strange att inte gå till jobbet som alla andra? Saknar ungdomarna och jobbet i sig. Att få jobba med att hjälpa människor måste va det mest meningsfulla och givande som finns + att det är rätt skojj och se dem utvecklas och växa under tiden=) Yes, så det är bara å sätta sig ned och leta rätt på nått bra nu=) Ha en toppen dag!!

2009-08-31 - 10:21:08 Everyday Life | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på With no makeup on*

Postat av: Laila http://Lailaaziz.se

haha ja.. irriterande :P
2009-08-31 (12:16:23)

Postat av: simone http://fattybom.blogg.se/

Sv: Haha, ja det har du rätt i - tråkigt att tvätta sig, men jag tycker sminket lossnar på ett par sek. bara, speciellt mascaran - det är jag tacksam för :)
2009-08-31 (12:36:22)

Postat av: Linnéa & Elina http://klackarnaitaket.blogg.se/

Tackar, du också! :)
2009-08-31 (22:23:36)

Postat av: Simone http://fattybom.blogg.se/

Sv: Vardagen har jag The colossal mascara, så då tvättar jag bara med vatten. Helgerna använder jag vattenfast Diro, då har jag jag borttagningspads Andrea EyeQs utan olja (finns på ica för typ 20kr) Vilket använder du nu..?
2009-09-01 (00:23:14)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: