Soo excited!



I´m So excited About my new job!! =)=)Yeeey!! Har haft 3 jobb samtidigt nu, tufft men inatt avsluta jag det ena! Så nu är det bara ½ körig vecka till med 2 olika jobb och senn kör jag bara på mitt nya jobb som makeupartist på Trend i stan=) för Cailyn makeup å Smashit! Toppen! Känns jätte spännande! Känner mej egentligen helt slut nu såhär i slutet av sommaren å alla jobb vakna nätter och heldygn å timmar på dagen men allt nytt kul ger mig ny energi och inspiration! Håller på ¨å planerar massa kul framöver nu! Toppen!! Ska förbreda mig lite nu inför brudmejkeupen jag har imorrn. En kunde kommer med klänning och alltidhopa=) Blir rätt lungt då jag jobbat vakennatt å senn direkt på mitt andra jobb, sluta 15.00 å va hemma 16-17. Sovit ett par timmar nu* Så nu blir det föreberedelser och mys å senn imorrn jobb på nya salongen! Ha en toppen kväll!!

2009-08-14 - 20:48:51 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Soo excited!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Tror jag får ta mig upp till Jönköping snart och komma och bli sminkad ;) Gud vad skoj gumman, hopas du kommer stortrivas! Pusssssssssssssss
2009-08-18 (07:37:08)

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

så du e utbildad makeup artist?
2009-08-22 (10:34:38)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: