Present från Hjärtat!


Kan man tänka sig en bättre present? Dessa underbara lush produkter och bubbelbitar väntade på mig hemma när hjärtat kommit hem från kursen i Sthlm=)! Yeeey!! Mina favoriter! =) Perfekt för alla mysiga spa kvällar i badrummet=) Tack hjärtat! Av mig fick älsklingen lite mer praktiska presenter dock =(=) En hänggarderob från Ikea, fina nya lyxiga sänglakan, 2 nya sovkuddar & massa pussar å kramar + renbäddad säng=)!! Hihihihi=) Han är så svår att köpa presenter till mitt hjärta! Men men snart kommer det fler lite roligare for you bejb=) Som tur va var det saker han önskat sig å uppskattade trots sin enkelhet=)



2009-08-28 - 12:43:30 Makeup & Skönhetsvård | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Present från Hjärtat!

Postat av: Viktbloggerskan http://www.metrobloggen.se/viktbloggen

Jovars, jag gillar Atlantis gym bättre jag med, men dels orkar jag ändå inte träna nåt nu och dels så har jag bara fryst mitt Atlantis-kort i 6 mån. Sedan kommer jag börja träna där igen!

Priset för pulvret kan kännas högt men räkna ihop hur mycket pengar du lägger på mat varje dag (frukost, lunch, middag + fika) så är det inte farligt med 71 kr om dagen! Det kan kännas mycket som en klumpsumma, men i slutändan är det helt ok! Dessutom är det sååå smidigt - man vet precis vad man ska äta!
2009-08-28 (13:25:46)

Postat av: Classy http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Japp, snart blir det hårdträning för fulla muggar ;) Beach 2010 säger jag bara!!! Haha :P



Ikväll har jag bara myst med sambon framför tv:n :) Hur har din fredags kväll varit?
2009-08-29 (01:21:01)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: