Leka sjuksköterska!



Dumma knäää!! Läk nu då!! Såret drygar sig! Måste tydligen dra bort sårskorpan när det varar sig rätt härligt va?? Not=( Å senn spruta med Klorhexidin å bandagera*** Så det är vad jag gjort idag förrutom tjöttat med bästa vännen i telefon å tvättat! Å som inte det va trist nog så tror ni inte den dumma tvättstugenyckeln gick av i låset? Mitt under tvätttiden?? Hmm fixat nya nycklar nu dock, det kommer en låssmed å ska försöka få ut nyckeln ur låset, den halva nyckeln vill säga! Senn blir det fika hos Mika å senn drar vi å tränar å ikväll blir det packning av min sambos föräldrars  "Volvo kombi" för loppisen imorrn! Måste göra av oss me lite grejjer! Senn vi flytta från huset är förrådet här helt packat av grejjer å våra garderober svämmar över av lådor! Så det är bara å sättta fart! Ha en fin dag!!  C- YA!


2009-08-07 - 14:54:47 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Leka sjuksköterska!

Postat av: Marina http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Hejsan vännen!

Håller mina tummar att såret läks fort nu. Det är jobbigt att ha ett sådant sår på sommaren. Det är svårt att läka. Hoppas att allt är bra med dig. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram Marina
2009-08-09 (08:56:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: