Frissa besök!


Imorse när jag vakna va jag dötrött som vanligt nu=( Vet inte vad det är med mig? Det spelar liksom ingen roll hur mkt jag sover så är jag ändå helt slut senn... Allafall jag hadde inbokat ett frissa besök för färgning av utväxten på förmiddagen så det var bara att masa sig upp ändå. Så jag och sambon åkte in till stan å luncha=) Senn träna han medans jag va hos frisören=) Lyxa mej inne på Hairfashion i stan 2 timmar med:  färgning, tvätt och inpackning, balsamkur + proffs föning och styling ! Det var en jätte söt tjej på en helt ny salong i stan som tog hand om mig idag! Toppen! Det blev jätte fint<3 Hair Fashion heter salongen och ligger på Smedjegatan! Tjejerna där är verkligen så söta och trevliga å duktiga! Dom vet helt vad dom gör! Så det kan varmt rekommendera=) Efter frissan blev det mys på stan med hjärtat + handling på Coop. Ikväll blir det nog mest lungt, rätt skönt det med och välbehövligt<3 Händer hos er? Ha en fin kväll!!

2009-08-29 - 17:17:18 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Frissa besök!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: