En solig dag med Maui<3



Underbar eftermiddag med Maui<3 Helt underbart! Myyys! Här går han utan koppel alldeles jämte=) å väntar på en* Såå söööt! Kort klipp men mobilkameran ville visst inte spela in mera hihihii*Ska kika på det framöver hur man spelar in längre videos. =)

2009-08-25 - 11:40:51 Friends & Family | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på En solig dag med Maui<3

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; jaa, jag är rädd att jag har fått svininfluensan. :/ vissa symptom stämmer in på mig. men jag hoppas att det bara är en vanlig influensa. ajdå, det var ju inte bra. kanske är nåt som går nu? verkar vara många som är sjuka. krya på dig du med raring!! kramar <3
2009-08-25 (12:21:54)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; jaa det är lite som mig. inte för att jag är bra på att skriva men tycker det är kul. :) jaa, jag hoppas att det bara är en vanlig förkylning eller vanliga influensan som jag har fått. :) kraaaaamar! <3
2009-08-25 (13:24:54)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: