Deadtired! 24/7 jobbvecka gör en trött! Minstsagt!


Yes I am, orkar typ ingenting idag! Inte så konstigt då jag jobbat nästan dygnet runt på mina 3 olika jobb denna veckan men men, nu är det bara 2 dar tillå senn har jag bara mitt nya att tänka på i första hand! Har inte hunnit städa å fixa hemma på evigheter! Den nytvättade tvätten ligger på golvet i sina kassar och disken står orörd hemma i diskhon!!=( Suck! Men men vad gör man inte?? Det gäller att prioritera! Å eftersom det nya jobbet inte va planerat sedan innan så är det bara å köra på å fixa alla 3 jobben at the same time! Kosta vad det vill! Jag är inte den som bangar! Kan inte med att slänga in handduken utan det här kommer jag fixxa! Ska bliii sååå skooooj så enormt kuuul med det nya jobbet och nya salongen! Yeeey!! Så nu är det bara in i duschen å senn iväg till mitt gamla jobb ett av det och senn imorrn direkt efter det jobbet iväg till mitt nya! Wish me luck!!! Ha en fin söndag!!


2009-08-16 - 11:29:20 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Deadtired! 24/7 jobbvecka gör en trött! Minstsagt!

Postat av: My J http://mitsukononame.blogg.se/

mysigt :) duue, där är typ en javascript kod i kommentarfältet där man skriver.
2009-08-16 (13:08:07)

Postat av: LIENE http://lienes.blogg.se/

Lycka till! fast jag kommer lite sent med den meningen.
2009-08-16 (17:13:50)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; tack raring. jag vill ha hem den nuu! :D haha ^^

jaa verkligen, har även vunnit två stickade tunikor därifrån nu i veckan ^^

ha det så bra :) kraam!
2009-08-16 (17:32:34)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: