AF, lunch med söta J, Shopping & Ikea*



Hunnit med massa idag! Trots att jag sovit dåligt inatt! Somna vid 3 inatt igen??=( Hmmm, måste va för att hjärtat mitt inte varit närvarande hemma nu jämte mej när han vart på kurs!! Men idag kom han hem!! Yeeey Hurrayy!!=) Innan dess hann jag med både 1½ timmes väntetid på AF (Arbetsförmedlingen)shopping till mitt hjärta, A6 & Ikea=) + Att jag hann klämma in en lunch på La Dolce Vita med söta Johanna<3 Till lunch blev det ugnsbakad lax med chilsås och potatis=) Yummytummy!! Toppen dag helt enkelt! Och ännu bättre blev det när hjärtat kom hem från Sthlm!!!<3<3<3<3 Så nu har vi slappat och myst med god sushi =)  Ha en fin kväll!

2009-08-27 - 21:05:31 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på AF, lunch med söta J, Shopping & Ikea*

Postat av: Zia http://lurifixans.babyblogg.se

Tack så jätte mkt för dina fina kommentarer!!Inte ofta man får det faktiskt .. så det är kul.

Du verkar vara en riktig prinsessa .. jätte fin du med.Sedan är jag lite avis på din blogg .. får aldrig min så som jag vill ha .. då jag måste ha deras wallar å allt vad det heter :D

Stor Kraam!!
2009-08-27 (22:00:23)

Postat av: Classy http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Ja de är verkligen skönt att städa riktigt så där ordentligt ibland :) Sorry om jag varit seg på å svara på kommentarerna, men har haft en liten sån där bloggtorka, haha. Nu är jag i alla fall tillbaks igen :D

Jo, glasbord är sjukt snygga men otroligt jobbiga att hålla rena som du säger! Men än så länge orkar jag i alla fall :)

Hur är det med dig då? Haft en bra dag? :)

puss
2009-08-27 (23:51:01)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: