Lårkaka usch!

Snacka om Träningsvärk! Oh My! Det värker  i både axlar armar och ben. Men höger benet är värst får stretcha mer där. Musklerna börjar träda fram under fettet som skalas bort mer och mer. Laddar för en morgonpromenad. Det får bli att smörja in låret med liniment och heatlotion å ge sig ut i kylan ändå. :/ Längtar efter värme!<3

2013-03-16 - 07:26:00 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Lårkaka usch!

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

- Ja har man de pengarna så är det klart att det är värt det, det handlar ju ändå om sin hälsa Jag har ju inget jobb och 0 kr i inkomst varje månad så för mig finns det verkligen ingen möjlighet. Och sambon försörjer mig redan så jag skulle aldrig begära av han att lägga de pengarna åt mig. Men visst hade det varty extra peppande.

Kramar♥
2013-03-16 (08:57:34)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: