Födelsedagsfirande i förskott hos svärmor å svärfar!

Godmorgon! Vilken fin kväll vi fick igår ! Tack kära svärmor å svärfar för den goda maten å alla vackra presenter! Jag kan inte nog tacka er<3 Vad rörd jag blev av både maten och all omtanke och presenter<3 Det var så fina allihopa å så omtänksamma å genomtänka<3 Ni är underbara!<3 Tusen tack!
 
 
2013-03-10 - 10:27:02 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Födelsedagsfirande i förskott hos svärmor å svärfar!

Postat av: Malin http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

guuu vad god all mat ser ut :D fin du var inför gymmet också i inlägget under :) det är som vanliga läckerol men de är både salta & syrliga. Underbara! jag älskar dom o det är perfekt mot söt eller saltsug! :D dom är lite större i formen :) jobbigt när kläder inte passar då man är på G neråt men man vill samtidigt inte köpa först man gått ner för annars är detta nya ändå lika mkt för stort inom några veckor. 7kg är inte mycket kvar ju! det kommer du klara :D jag hejar på dig! åh jobbigt när man börjar äta pga att man är ledsen och gått genom sorg, man vet ju hur fel det är men ändå gör man det.. beklagar sorgen för din del med. även om det är 3år tillbaks så känns det förmodligen ändå! för mig går det också sakta neråt tycker jag men åt rätt håll :) min helg gar varit supermys då jag & sambon firade 2år tillsammans igår och i fredags var jag på middag hos en tjejkompis :) har din också varit trevlig? :)
2013-03-10 (11:04:59)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: