Sista CFS passet HV Hinderbanan!

Wohoo! Shit vilket grymt och kul skojj pass idag! Grymt tufft! Hinderbanan var grymt skojj! Löpningen i terräng på tid en härlig utmaning! Jag glömde ta av mig halsbandet innan dock så det gick sönder å försvann i stridens hetta:/ ;-( Men men sånt händer, bara materiellt lyckan var total ändå. Omtänksamma Coach och PT Patrik hjälpte mig leta å gav mig skjuts hem:) Tack för ett grymt kul träningspass å en grymt skojj månad ihop med er:-) Ser fram emot fortsättningen efter sommaren:-)

2013-06-27 - 23:42:32 Shopping<3 | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Sista CFS passet HV Hinderbanan!

Postat av: Patrik http://patrikludvigsson.se

Kul med hinderbana, önskar det fanns en här i närheten. Kanske borde ta och bygga en själv? jag har ju plats och alla möjligheter.

När jag gjorde värnplikten fanns det en hinderbana strax utanför regementet. Jag brukade springa dit och göra fem varv ibland på kvällarna. Perfekt träning...
2013-06-28 (11:12:29)

Postat av: Åsa http://supersvensson.shapemeup.se

Det var riktigt kul igår, förutom foten och ditt halsband då...nu tar vi sommarledigt från PT Patrik, haha! Kram! <3
2013-06-28 (13:03:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: