Nyårsnaglar Skyfall blue=)

Att lacka naglarna är lite som att lacka snyggt färg lack på en bil tror jag. Jag tänker mig att det går till så allafall. Fört städar man genom en manikyr, polerar och putsar för att fixa en fin grund att bygga på. Senn väljer man en snygg basfärg som täcker snyggt och har bra hållbarhet. Senn lägger man en reflekterande färg med mer pigment eller lyster för att sedan avsluta med ett högglansigt lack som får färger att gnistra till sin fulla rätt.
 
Jag andvände mig här av 4 olika lack=) 1 baslack från Depend, 1 blått lack från Depend och ett blått lack från Mavala och Överlack från Essie<3<3Lacket är lite kantstött här pga disken idag.
2013-01-01 - 20:20:00 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nyårsnaglar Skyfall blue=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: