Kämpa!:)

Vägra ge dig! Är orden PT Patrik påminner mig om varje träning.. Kämpa! Han pushar mig hårdare för varje gång och hjälper mig att bli starkare för varje träning. Jag har hittat styrkan i min egen träning och nya vägar nu:) Jag känner mig stark och säker på det jag gör igen gällande träningen å kosten:) som gör attjag inte kommer falla och ge upp på min diet å träning. Ingen smärta i världen,sorg eller andra hinder kommer få sätta käppar i hjulet. Trots att dietandet är tufft och kommer bli tuffare. Hjulen ska alltid rulla. Det finns inte tid för negativa tankar! Det finns inte utrymme för ifrågasättande av min egen förmåga. Utan det finns bara en väg å det är framåt. Inget är omöjligt! Det är din egen insats som räknas:) Endast vi själva sätter gränserna för hur lång vi kan nå!:)The Sky is the limit! Som även min förebild Jackie Warner förespråkar! Go for it!

2013-01-04 - 23:52:00 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Kämpa!:)

Postat av: Linnea http://erne.blogg.se

Svar: Tack, ja verkligen!
Tack desamma! :)
2013-01-05 (02:27:31)

Postat av: merei http://ilromanista.se

inget att tacka för! kram!
2013-01-05 (02:52:34)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: